Jak postupovat v situacích kdy chcete zboží vrátit v zákonné 14denní lhůtě nebo reklamovat vadné zboží.

14denní lhůta

14 denní lhůta

Koupili jste svému pupíkovi dáreček a z nějakého důvodu vám nevyhovuje svou velikostí, barvou, nebo má jen váš mazlík jinou představu o tom co chce nosit? Nevadí, to se může stát každému a není třeba zoufat. Stačí nás informovat na email info@pupíky.cz a spolu již vše vyřešíme. V komunikaci vždy uvádějte číslo objednávky, a když dojde na vrácení zboží, bude se vám hodit i náš jednoduchý protokol pro vrácení zboží.

 Vždy je zapotřebí, aby bylo zboží v originálním obalu se vším, co k němu náleží, visačky, šňůrky atp. Pokud jste zjistili, že zboží nevyhovuje až poté, co jste ho vyzkoušeli, odstraňte prosím veškeré chloupky či jiné drobné nečistoty (zboží nesmí být viditelně používané/opotřebené).

 

reklamaceReklamace

Snažíme se vašim miláčkům dopřávat pouze ty nejlepší věci, ale i tak se může někdy stát, že se něco nepovedlo a je zboží potřeba reklamovat. I v tomto případě vás prosíme, abyste nás nejprve kontaktovali na emilu info@pupiky.cz kde se domluvíme a vše vyřešíme. V komunikaci vždy uvádějte číslo objednávky a reklamační protokol naleznete zde.